Vásárlási Feltételek (ÁSZF)

Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a konzolmogul.hu weboldalon, és letölthető innen: https://goo.gl/Si558R

 

A regisztráció előtt kérünk, figyelmesen olvasd el Általános Szerződési Feltételeinket! Ez minden regisztrált felhasználónkra kötelező érvényű. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában elérhető, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal (célszerű ezért annak elmentése). A KonzolMogul fenntartja magának a jogot a jelen ÁSZF részbeni vagy teljes módosítására a már megszerzett fogyasztói jogok sérelme nélkül. Fontos tudomásul venni, hogy a létrejött egyedi jogügylet részévé a jogügylet létrejötte napján hatályos ÁSZF válik.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésed megtételével azt is jelzed, hogy teljes körűen megértetted és elfogadod a KonzolMogul mindenkor hatályos Altalános Szerződési Feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. Elfogadás hiányában jogügylet nem kezdeményezhető, joghatás nem keletkezik.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatos információkat megtalálod az Információk oldalunkon, illetve felmerülő kérdéseidre szívesen válaszolunk a megadott elérhetőségeinken!

Üzemeltetői adatok:

Tulajdonos neve:                                           Lakatos Szilárd e.v.

Székhely:                                                       9400 Sopron, Újteleki u. 50.

Telephely:                                                      9400 Sopron, Újteleki u. 50.

Adószám:                                                       46987619-1-28

EU adószám:                                                  HU46987619

Nyilvántartási szám:                                      1768424

Telefon:                                                         0670.289.7700

Statisztikai szám:                                          46987619-7729-231-08

Nyilvántartásba vétel dátuma:                      1993. december 6.

Adatkezelés nyilvántartási szám:                         -

E-mail elérhetőség:                                       it@konzolmogul.hu

Panaszkezelés:                                              ugyfelszolgalat@konzolmogul.hu

Soproni Kereskedelmi és Iparkamara:          9400 Sopron, Deák tér 14. tel.:  0699.523.570 

A weboldal tárhelyszolgáltatója:                  Tárhelypark Kft. | https://tarhelypark.hu/kapcsolat/


Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek megvásárolhatók interneten keresztül házhozszállítással, személyes átvétellel az üzletünkben is, ha a termék mellett fel van tüntetve, hogy van raktáron. 


A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatók:

Megveszem: azt jelenti, hogy a termék raktáron van, tehát az üzletben megvásárolható, vagy kiszállítható. Amennyiben az általad kiválasztott terméknél ez a felirat szerepel úgy szeretettel várunk üzletünkben, vagy az árut interneten is megrendelheted, személyes átvétellel, avagy futárszolgálat általi kézbesítést is kérhetsz. 

Megrendelem: Ebben az esetben a termék nincs raktáron, de már forgalomban van, tehát ha jelzed felénk szándékodat, miszerint egy ilyet szeretnél, mi megrendeljük neked és a megérkezéséről értesítünk. Rendelésedet kizárólag webáruházon keresztül adhatod le. Kérjük olvasd el az Árak pontot is. 

Előrendelem: Az ilyen státuszú játékok még nincsenek forgalomban, de a közeljövőben az üzletek polcaira kerülnek. Ha előrendelsz egy játékot, akkor a hozzánk beérkező első szállítmányból félrerakjuk neked a kívánt mennyiségben. Abban a nem várt esetben, ha az összes előrendelt mennyiségnél esetleg kevesebbet kapunk, a leadott előrendelések időbeli sorrendjében szolgáljuk ki rendelőinket. Éppen ezért javasoljuk a beszerezni kívánt termék minél hamarabb történő megrendelését. Amennyiben egyáltalán nem- vagy késve érkezik be raktárunkba a termék, a feltüntetett megjelenési időponthoz képest, úgy a nem- illetve a késedelmes teljesítésért, valamint az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk. Kérjük olvasd el az Árak pontot is!

A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak, és az áfát tartalmazzák. A szállítási költség, avagy az ingyenes szállítás az ár alatt van feltüntetve.

Szeretnénk megjegyezni, hogy ritkán ugyan, de előfordulhat, hogy a raktáron felirat egyetlen egy darab játékot takar, vagy rendszerhiba miatt látod, hogy az elfogyott termék még raktáron van. Ezért szeretnénk kijelenteni, hogy még a raktáron levő státuszú termékek esetében sem tudjuk garantálni, hogy az adott játék reálisan az az üzletben van, illetve postázható. Az ilyen termék rendeléséből fakadó károdért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni, azt azonban vállaljuk, hogy a lehető legrövidebb időn belül értesítünk, ha az adott termék még sincsen ténylegesen raktáron.

Használt termékek esete

Az oldalunkon megvásárolható egyes használt játékaink esetében, a teljes játékélményhez Online kód megléte is szükséges lehet, ami azonban nem garantált, hogy minden használt játékunk esetében még rendelkezésre áll (lévén egyszer használatos kódokról van szó). Amennyiben mindenképpen ragaszkodsz az Online kódhoz egy adott termék esetében, úgy kérjük vásárlás előtt tájékozódj kollégánknál.


Digitális vásárlás

A digitális vásárlással megrendelt digitális terjesztésű játékprogram esetén semmilyen 
kézzelfogható, fizikailag is létező dolog, például adathordozó, nyomtatott kézikönyv, dvd tok
stb. nem kerül küldésre. Ilyenkor egy egyedi játékkódot kapsz e­mailben a vásárlási  
folyamat végén, aminek a segítségével tudod az internetről, a kiadó honlapjáról a játékot
letölteni és aktiválni. 
Ez a kódküldés azonnali, amint a rendszer érzékeli a fizetést, jellemzően néhány másodpercen belül automatikusan emailben megkapod a kódot.
A játék digitális változatának használatához szükség van internet kapcsolatra, még akkor is, ha maga a játék egyszereplős (single­player) jellegű. 
A kiválasztott játék ára PayPal fiókodon keresztül, vagy a PayPal felületén történő bankkártyás fizetéssel egyenlíthető ki. Online fizetés esetén a megrendelés leadása után a PayPal biztonságos internetes felületére irányítunk át, ahol választásod szerint a fizetést elvégezheted PayPal fiókodba történő belépéssel, avagy a PayPal regisztrációt nem igénylő bankkártya­elfogadási felületére. Közvetlenül a PayPalnak adod meg a szükséges kártya adatokat, nem nekünk. A PayPal csak internetes fizetésre alkalmas bankkártyát fogad el (összes dombornyomású Visa vagy Mastercard és az internetes fizetésre készült speciális
kártyák; Visa Electron, Mastercard Electronic, Maestro kártyák közül pedig azok,
amelyek alkalmasak internetes fizetésre) Ezt követően (a vételár beérkezése után), maximum 2 percen belül, de jellemzően néhány másodpercen belül automatikusan a kód kiküldésre is kerül, a nap bármely szakában, függetlenül attól, hogy munkaidő van-e. 
Ezen árucikk típusnál, a terjesztési megkötések miatt, üzletünkben történő személyes 
vásárlásra, kód ellenértékének üzletünkben történő kifizetésére vagy átvételére nincsen
lehetőség. 
A játékkódot illetve a játék letöltéséhez szükséges információkat a sikeres bankkártyás fizetést követően, a megadott e­mail címre küldjük ki. 

Digitális tartalom vásárlásával azt is elfogadod, hogy vásárlásáról a számla akár elektronikus úton (e­számla) kerüljön kiállításra, melyet a megadott névre és címre kiállítva, szintén e­mailben fogsz megkapni. Ez esetben a számla a hatályos jogszabályoknak megfelelő, hitelesített tanúsítvánnyal ellátott elektronikus aláírást és időbélyeget tartalmaz. Amennyiben elektronikus számla nem kerül kiállításra, úgy postai úton küldjük meg a számlát számodra, a vásárlást követő legkésőbb 30 napon belül.

Digitális Vásárlással kapcsolatos ügyintézésre üzletünkben vagy telefonon nincsen lehetőség, mivel a teljes folyamat interneten keresztül zajlik. Amennyiben kérdésed merül fel, kérjük mindenképp a info@konzolmogul.hu e-mail címünkre küldött levéllel vedd fel velünk a kapcsolatot.

A webszerverünkön közvetlenül semmilyen digitális adattartalmat, azaz sem licenc kódokat, sem telepítő file-okat nem tárolunk. Amennyiben az aktiválás vagy a használat során kérdés merülne fel, a technikai segítségnyújtást közvetlenül a tartalomszolgáltató nyújtja, angol nyelven. Egyes kérdésekben a magyar képviselet is a segítségére lehet, de nem mindenben.

Csak háztartásban használatos mennyiségeket szolgálunk ki, ez jelenleg egyféle digitális játékból maximum 2 darab.

Csak Magyarország területén belülre áll módunkban kódot értékesíteni. Our digital download code offers are for people living or staying in Hungary only. Please note that also we will not be able to ship full boxed game outside Hungary.

Amennyiben rendelésed, avagy 24 órán belül történő megrendeléseid összege meghaladják az 50.000 forintot, úgy a saját biztonságod érdekében a rendelésed manuálisan kerül kiküldésre.

Árak

A raktáron levő termékek esetében a feltüntetett ár az a bruttó ár, amennyit fizetned kell a termékért (ehhez addicionálisan hozzátevődik a futárdíj).
A rendelhető, előrendelhető termékek esetében feltüntetett ár, az árkalkulációkor fennálló piaci helyzet szerint került kialakításra. A rendelhető, előrendelhető termékek az árkalkuláció pillanatában még nincsenek ténylegesen az üzletben- sőt, előfordulhat, hogy még hosszú hónapokig nem is lesznek- az előrendelhető termékeknél mindig látod a termék adatlapján, hogy mikor érkezik. Ilyenkor az ármeghatározásnál a kiadó által felkínált árakat, valamint az aktuális devizaárakat vesszük figyelembe. Mivel a termékek raktárunkba érkezéséig sok idő eltelik(eltelhet), így külső tényezők- a kiadó áremelése, a forint jelentős gyengülése- arra kényszeríthet minket, hogy változtassunk az oldalon korábban megjelentetett áron. Természetesen abban az esetben, ha a változás pozitív irányú, akkor mi is csökkentjük az árainkat. Megjegyezzük, hogy az árkorrekció során mindig figyelemmel kísérjük a piacon levő kínálatot, és igyekszünk a legolcsóbbak maradni még az áremelés mellett is, hogy Neked a legjobb legyen. Ezért szeretnénk leszögezni, hogy a rendelhető, előrendelhető státuszú termékek esetében az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Fenntartjuk abban az esetben is, ha te már előrendelted, megrendelted az adott terméket. 

Az előrendelhető termékeknél, az oldalon előforduló 1 Ft.-os termékdíj, csak az oldalon futó szoftver programozása miatt van megadva, mivel az 0 Ft.-os árat nem tud értelmezni. Ez nem jelenti azt, hogy a termék ennyibe fog kerülni! Ilyen esetekben arról van szó, hogy a termékre még mi sem kaptunk árajánlatot a beszállítóktól így nem tudunk kalkulálni vele, azonban szeretnénk jó előre jelezni, hogy a termék kapható lesz az üzletben. Az árváltoztatás jogát tehát itt is fenntarjuk!

A még meg nem jelent konzolok, és azok játékainak árai tájékoztató jellegűek! Ugyanez áll a megrendelhető, aktuálisan raktáron nem lévő termékekre! Az oldal tulajdonosa semmilyen felelősséget nem vállal érte! Az esetleges árváltozásnál lehetőséget biztosítunk Neked az indoklás nélküli elállásra mindaddig, amíg az adott termék nem kerül postázásra. 

Rendelhető és külső raktáron lévő termékek megrendelése esetén a feltüntetett ár az utolsó frissített ár. Előfordulhat, hogy a feltüntetett ár a megrendelés pillanatában már nem aktuális, amelyet rendszerünk csak órákkal később szinkronizál. Ilyenkor egy már elévült áron kerül be a termék a kosárba, és a megrendelés egy nem teljesíthető áron kerül végül a rendszerünkbe is. Ilyen esetben a megrendelést a beszállító által megadott árhoz viszonyított végfelhasználói áron tudjuk teljesíteni. A rendszer működéséből fakadó árváltoztatás jogát fenntartjuk.

Rendelési információk:

1. Általános információk, a rendelés menete

Rendelés feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 16 óráig történik. Amennyiben a megrendelésedet később adod le, azt csak a következő munkanapon tudjuk feldolgozni. A 16 óráig beérkezett rendeléseket, amennyiben a termék raktáron van, akár a következő munkanap kézbesítheti futárszolgálatunk.
A termékek kiválasztása után a vásárlás gombra kattintva a megrendelésed elküldésre kerül. Ezután a megadott e-mail címedre fogsz kapni egy visszaigazoló levelet a rendelésedről, melyben ismét leellenőrizheted a megadott adataidat, illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott e-mail címen vagy telefonszámon tudsz értesíteni minket.

A rendelés menete:

1. Regisztrálsz az oldalon
2. A megadott e-mail címre kapsz egy visszaigazolást
3. Bejelentkezel
4. A Megveszem/ Megrendelem/ Előrendelem gombra kattintva a termék a kosárba kerül.
5. A jobb felső sarokban a kosár ikonra kattintva megtalálod a kiválasztott játékok listáját
6. Vásárlás véglegesítés gomb
7. Szállítási illetve számlázási cím megadása
8. Vásárlás gombra kattintás
9. Visszaigazoló e-mail megérkezik (amennyiben az nem történik meg valószínűleg rosszul adtad meg az e-mail címed vagy telített a postafiókod. Kérjük ellenőrizd a spam-mappádat is!)

Regisztráció (lásd használati útmutatót)

Regisztráció törlése

E-mailben (info@konzolmogul.hu) tudod jelezni, ha töröltetni szeretnéd regisztrációdat, illetve a webáruházba való belépés után a GDPR menüpontban is kérheted személyes adataid végleges törlését.

Termékek kosárba helyezése

Ha egy terméket meg szeretnél rendelni, kattints a termék mellett található kosár-ikonra, amely mellett a termék státuszának megfelelő feliratot látsz, azaz: megveszem, megrendelem, előrendelem. A sikeres kosárba helyezést egy felugró ablak is jelzi.
A termék adott vásárlás gombjának többszöri megnyomásával a termék darabszáma a kosárban is arányosan nő.

A kosár (lásd a használati útmutatót)

Tovább a pénztárhoz

Ha összeállítottad a rendelésed és leellenőrizted, hogy minden kiválasztott terméket szeretnél-e megvásárolni, a TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ gombra kattintva folytathatod a rendelési folyamatot.

A kosaradat bármikor elérheted a jobb felső sorban található kosár gomb megnyomásával.

Vásárlás

A megrendelőlapra a kosár oldalán található TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ gomb megnyomásával juthatsz. Ezt akkor tedd meg, ha a kosarad tartalmával elégedett vagy, és a kiválasztott termékeket valóban meg szeretnéd vásárolni. A megrendelőlap teljes kitöltése kötelező, hiszen ez a rendelés leadásának alapvető feltétele.
Kitöltés
Kérünk minden adatot pontosan, és körültekintően adj meg. A piros csillaggal jelzett részek kitöltése kötelező! Ne legyen kivétel ez alól a telefonszám sem, mert ha azt nem adod meg, akkor nem tudjuk telefonon visszaigazolni a rendelést.
Megjegyzés
Az üzenet mezőben a rendeléssel, szállítással kapcsolatos kérdéseidet teheted fel, illetve egyéb információkat adhatsz meg (pl.: kapucsengőn más a felirat, csak bizonyos napszakban felel meg a kiszállítás stb.).
Átvétel módja
Legördülő sávból választhatod ki, hogy milyen módon szeretnél hozzájutni a termékhez. Személyes átvétellel-e, avagy futárszolgálattal.
Számlázási, szállítási cím módosítása
A kosár tartalma alatt láthatod személyes adatlapod is, amit itt is felülírhatsz, pl.: ha máshova kérnéd a szállítást, illetve a számlát, mint a hivatalos lakcímed.
Vásárlás
Ha mindennel végeztél, akkor a rendelésed befejezését a VÁSÁRLÁS VÉGLEGESÍTÉSE gombra kattintva teheted meg. Ezután a megadott email címedre fogsz kapni egy visszaigazoló levelet a rendelésedről, melyben ismét leellenőrizheted a megadott adataidat illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott email címen vagy telefonszámon tudsz értesíteni minket. A vásárlás véglegesítése után a szerződés közöttünk létrejön.

Rendelés törlése

Rendelésedet a visszaigazoló emailben küldött linkre kattintva mindaddig törölheted, amíg azt nem adtuk át a futárszolgálatnak. Átadás után emailben a info@konzolmogul.hu címre jelezve teheted meg.

Elállás 

Jogod van interneten történő vásárlás esetén a termék átvételtől számított 14 napon belül a vásárlástól indoklási kötelezettség nélkül elállni. Az elállás határidőben történik, ha 14 napon belül elküldöd írásbeli nyilatkozatodat a info@konzolmogul.hu email címre. A nyilatkozatod mindenképp tartalmazza: a rendelési nevedet, a címedet, a visszaküldeni/visszahozni kívánt termékeket, a rendelés dátumát, valamint jó, ha feltünteted a rendelési azonosítót is emailedben. 


Fontos, hogy a nyilatkozat elküldésétől számított legkésőbb 14 napon belül a terméket visszajuttasd üzletünkbe. Határidőben visszajuttatottnak minősül, ha a feladás 14 napon belül megtörténik.

Természetesen jogod van az elállási időtartamon belül kipróbálni a terméket, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez [kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, hang-, illetve képfelvétel (CD és DVD lemezek), számítógépes szoftver esetében].

Fontos tudni ugyanakkor, hogy ha a terméket nem csak kipróbáltuk, hanem ezen felül is használtuk, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk a vállalkozás felé.

Elállás esetén az interneten megkötött szerződés a szerződéskötés napjára visszamenőleg kerül megszüntetésre, ezért olyan helyzetet kell teremteni, mintha a fogyasztó meg sem rendelte volna a terméket az online shopban. Ez azt is jelenti, hogy a fogyasztó köteles a terméket saját költségén haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül, az eredeti, gyári csomagolásában, újra értékesíthető állapotban visszajuttatni az eladó vagy az átvételre jogosult meghatalmazott személy részére, az eladó pedig köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 30 napon belül napon belül a fogyasztó által a megvásárláskor kifizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket (tehát pl.: a szállítási, csomagolási díjat is) visszatéríteni.

Ha a megrendeléskor nem a vállalkozás által felkínált legolcsóbb szállítási módot választottuk, akkor is csak a felkínált legolcsóbb szállítási díjnak megfelelő összeget köteles visszatéríteni számunkra a vállalkozás. Természetesen ebből a szempontból nem számít szállítási módnak, ha a vállalkozás üzletében is van mód a termék átvételére ingyen (hiszen ilyenkor nem történik tényleges szállítás!). 

Szoftverek esetében az elállási jog csak kibontatlan állapotban érvényes, ha a gyári csomagolás nem sérült. Gépek, kiegészítők esetében kibontáskor is, amennyiben a garancialevéllel rendelkezel. 

 

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §-a szerint bizonyos termékek esetén a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát (így pl.: hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver esetében ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta, olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak).

 

Az elállási jog csak a fogyasztónak minősülő Vevők által gyakorolható, tehát azon személyek által, akik a szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körén kívül eljáró természetes személyek. Gazdálkodó szervezeteket (vállalkozásokat) az elállási jog a vonatkozó jogszabályok alapján nem illeti meg.

 


A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt). Amennyiben ezen vizsgálatnál jelen kívánsz lenni és ezt az elállási nyilatkozat megtételénél jelzed, akkor a termék hozzánk való megérkezésétől számított 2 munkanapon belül megírjuk a bontás időpontját, amely legfeljebb az értesítés megküldésétől számított 3 munkanap. Az elkészült felvételt az általános elévülési idő bekövetkezéséig tároljuk és abból csak Hatóságok és igényed szerint – a költségek vállalása esetén – Részedre adunk másolatot.

Amennyiben a vásárlásért futárdíjat is fizettél, cégünk azt is visszatéríti neked, de a visszaküldés díja téged terhel, valamint kötelezhető vagy a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítésére! A cég köteles a visszahozott termék kézhezvételétől 14 napon belül visszatéríteni a vételárat. A visszatérítés módja a vásárlás szerinti fizetési mód (futárszolgálatunk nem szállít ki pénzt, így vagy személyesen készpénzben, vagy banki átutalás, esetleg postai csekken), de üzletvezető és a vásárló közötti külön megállapodás szerint is történhet, amellyel semmilyen többletköltség nem terhel téged. 

A termék visszavételéhez nem vagy köteles az eredeti számlát elhozni, azonban köteles vagy az összes tartozékot visszaszolgáltatni, és a garancialevelet bemutatni.

Nem illet meg az az elállás joga, ha a termék egyedi, kifejezetten a kérésedre készült.

 

 

 

Elállási nyilatkozat - minta
Címzett: KonzolMogul szaküzlet
Cím: 9400 Sopron, Újteleki u. 50.
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételre irányuló szerződés tekintetében: .......................................................
.........................................................................................................
Szerződéskötés időpontja / átvétel időpontja: ..........................................
Fogyasztó neve: ...................................................................................
Fogyasztó címe: ..................................................................................
A fogyasztó aláírása (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
                           ...................................................................
Kelt: ..........................................

Az elállási nyilatkozat letölthető : https://goo.gl/RtBefM


 



Elállás speciális esete: digitális tartalom

Figyelemmel arra, hogy a jelen pont tárgyát képező programok/tartalmak interneten történő megvásárlása szolgáltatásnyújtásnak minősül, melynek során a kódok/jelszavak és linkek elküldése részünkről, a teljesítés megkezdését jelentik, így a vonatkozó jogszabályok értelmében Te, mint fogyasztó nem gyakorolhatod elállási jogod abban az esetben, ha az elállási határidő lejárta előtt a teljesítést a beleegyezéseddel megkezdtük. A teljesítés megkezdéséhez történő beleegyezés részedről megadottnak minősül, ha a vásárlás során a Fizetek gombra kattintva a PayPal oldalán kifizeted a digitális tartalom árát. Innentől kezdve ugyanis a rendszer automatikus, amint érzékeli, hogy a digitális tartalom árát kifizetted, megkapod a kódot, és a szolgáltatásunk nyújtása nemhogy megkezdődött, hanem be is fejeződött. Így elállásra már nincs lehetőséged.

Adatlap, adatmódosítás

A regisztrációkor megadott adataidat használjuk a rendelések teljesítéséhez is, ezért nagyon fontos, hogy valós, és aktuális adatokat adj meg!
Adataidat az ADATLAP alatt érheted el, itt lehetőséged van ezek felülírására is. A fiók beállításaidat a bal felső sarokban lévő belépés gombra kattintva éred el. Itt 3 féle adatot találsz:
Személyes adatok: ezek szükségesek a rendelésekhez
Megrendelések: itt találod aktuális megrendeléseidet, melyeket továbbíthatsz nekünk, avagy a kívánságlistádhoz adhatsz, illetve törölhetsz is.

Hírlevél: itt tudsz fel, -illetve leiratkozni a hírlevelünkről.

Fizetési és szállítási lehetőségek

Weboldalunkon történő vásárlás esetén a következő módokon fizethetsz: 

készpénzben (személyesen üzletünkben: 9400 Sopron, Újteleki u. 50., vagy az MPL futárunknak utánvéttel)
bankkártyával (személyesen üzletünkben) vagy
PayPallal (akár PayPal fiókod segítségével. 

Az oldalunkon megrendelt termékeket átveheted személyesen üzletünkben (9400 Sopron, Újteleki u. 50.) avagy Futárszolgálataink segítségével, utánvétes (a csomag átvételekor a kézbesítőnek fizetendő) küldeményként tudjuk eljuttatni hozzád, amennyiben azt szeretnéd. Futárszolgálataink az egész ország területén igénybe vehetők. 
Személyes átvétel
A megrendelt termékeket Sopronban személyesen is átveheted üzletünkben. A személyes átvétel díjmentes. Kérjük, hogy amennyiben nem tudsz 3 munkanapon belül jönni a raktáron levő termékért, a megrendelőlap megjegyzés rovatában tüntesd fel, mikor szeretnéd átvenni a csomagodat. Ha ezt elmulasztod, és 3 munkanapon belül nem veszed át a terméket, a rendelésedet töröljük.
Üzletünk címe:
9400 Sopron, Újteleki u. 50.,
Nyitva tartás: Kedd-Szombat: 9-18 óráig, Szombat: 9-12 óráig

Futárszolgálat

A futárszolgálat a z Magyar Posta MPL Futárszolgálat, illetve Foxpost csomagküldő szolgálat segítségével történik, akik mindketten kiváló szállítmányozási szolgáltatást nyújtanak.

Ennek keretében igénybe vehető:
* Házhoz-szállítás minden címre
* Csomagpontokra, postákra történő szállítás
* Országosan 1 munkanap kézbesítési idő
* Fuvarozási biztosítás

Foxpost:

https://konzolmogul.hu/Foxpost-Csomagautomata

 

 


POSTAPONT, MPL

Ha igazán egyedi szállításra vágysz, úgy választhatod az MPL Postapontokra történő szállítását is! Ezesetben a rendeléskor te határozod meg, hogy a több mint 2550 posta, a 125 MOL kút vagy a 47 Csomagautomata közül hova történjen a kiszállítás.

A PostaPont előnyei:
* Rendelésedhez bármikor hozzá tudsz férni, számos csomagpont 0-24 órában nyitva van
* Te határozod meg, hogy a közel 3000 átvételi pont közül hol szeretnéd átvenni csomagodat
* Kérésednek megfelelően email vagy sms értesítést kapsz, ha a csomagot átvehető

Tudnivalók a csomagfeladásról

A szállítási költség a termékek értékének és súlyának függvényében változik. A szállítási díj konzolos termékeknél egységesen 1490 Ft, de 9.999 Ft felett ingyenes a szállítás.



A csomag értékének végösszege azonban nem feltétlenül egyezik meg a rendelés végösszegével. Előfordulhat, hogy a rendelés értékét emelik olyan tételek, amelyek nincsenek raktáron üzletünkben. A csomag-ellenkező kérés kivételével- minden esetben feladásra kerül a raktáron levő termékekkel, akkor is, ha azok együttes összege nem éri el az ingyen-postázási limitet! Ilyenkor a futárdíj kiszámlázásra fog kerülni! Kérjük, amennyiben azt szeretnéd, hogy a csomag ne induljon el, csak az összes termék együttes megléte esetén, azt a megjegyzés rovatban külön jelezd kollégáinknak! Ellenkező esetben a csomag feladásra fog kerülni.

A termékek szállítási költsége az adott platformnál a termék adatlapján megtalálható.

Ez a költség tartalmazza a csomagolási, szállítási és utánvételi díjat is!

A szállítási költség a csomagban található áru értékétől függ, az értékhatár megállapításánál a szállítási költség nélküli összeget kell figyelembe venni. (Pl.: ha a csomagban található szoftver ára 2999, a szállítási költség 1490 Ft, a csomag átvételekor fizetendő utánvételi összeg így 2999+1490, vagyis 4489 Ft lesz.


Fontos!
A garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjél megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Fontos! 
Munkatársaink minden esetben hibátlan, és sérülésmentes (kivéve, ha kifejezetten ilyet vásárolsz) terméket tesznek bele a csomagodba. A csomagok szerződött futár cég szállítja ki Neked, előfordulhat, hogy szállítás közben sérül a csomagod. Kérjük, hogy amennyiben módodban áll, bontsd ki a csomagot a futárszolgálat munkatársa jelenlétében, és győződj meg róla, hogy sérülésmentes terméket kaptál-e. Kérjük, hogy amennyiben sérült a csomagolás, vagy olyan a csomagolás megjelenése, amely alapján feltételezhető, hogy rongálódott lehet a termék, amikor átveszed a csomagot, kérd meg a kézbesítést végző futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a sérülésről. A futárszolgálat szabályzata értelmében ugyanis csak ebben az esetben tudják elfogadni a reklamációt. Amennyiben erre nem biztosít lehetőséget, ne vedd át a csomagot a futártól! Megértésedet köszönjük!

Fizetés:

Kiszállítás esetén vagy utánvétellel, vagy a rendeléskor PayPallal (fiókoddal, vagy bankkártyával) tudsz fizetni.

Garancia

Garanciális feltételek


Szavatossági, jótállási kötelezettségeinknek a Polgári törvénykönyv, a 151/2003 (IX.22.) -, a 45/2014 (II.26.) Kormány rendeletek, valamint a 19/2014 (IV.29.) NGM rendelet rendelkezéseinek megfelelően teszünk eleget.
A vásárló számára nyitva álló, a termékhez járó jótállási jegyen meghatározott garanciaidő alatt vagy kicseréljük, vagy szervizünk megjavítja az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed. 

Speciális esetek

Hűségakciók, kuponok:

Visszatérő vásárlóink részére jogosultak vagyunk akciók kuponok felajánlására.
A kupon készpénzre nem váltható át pénz visszaadásra nem jogosít. Egy vásárló egy vásárláshoz kizárólag egy kupont válthat be.
A kupon kizárólag az abban feltüntetett érvényességi időn belül és a kuponban meghatározott termékekre vagy termékkörre használható fel. Az elektronikus kupon kizárólag a webáruházban váltható be, áruházunkban kizárólag papír alapú kupont tudunk elfogadni. A kupon más kedvezménnyel nem vonható össze.
A felhasznált vagy érvénytelenné vált kuponokat áthúzással jelöljük.
A kupon harmadik személyre kizárólag cégünk előzetes e-mailes hozzájárulásával ruházható át.
Felhívjuk szíves figyelmeteket, hogy az online kupon többszörözése, utánképzése, másolása, hamisítása tilos.
A kuponnal való visszaéléssel, jogosulatlan felhasználással kapcsolatos felelősségét cégünk kizárja.
Cégünk fenntartja a jogot a kupon-feltételek módosítására.
A rendszer működéséből fakadó árváltoztatás jogát fenntartjuk.

Sony termékek


Gyári Sony gép, kiegészítőt, tartozék meghibásodása esetén hívd a 06 1 814 4800 (munkanapokon 11:00-20:00 között ) –es telefonszámot, ahol a Sony munkatársai fognak segíteni neked. Online hibabejelentés: https://support.sony-europe.com/repair/index.aspx?site=odw_hu_HU oldalon. 

Microsoft termékek

Gyári Microsoft gép, kiegészítő, tartozék meghibásodása esetén hívd a 06 80 018590 (munkanapokon 09:00-17:00 )-es telefonszámot, vagy látogass el a https://myservice.xbox.com/hu-HU/Pages/Welcome.aspx weboldalra, és jelentsd be a hibát.

Gépek

Üzletünk igyekszik mindent megtenni a kényelmed érdekében, éppen ezért elegendő a géphez kapott garancialevél megőrzése a garanciális javítás esetére. A megvásárolt gép számát regisztráljuk rendszerünkben, így a szám és a garancialevél kellően bizonyítja, hogy az esetlegesen javításra szoruló konzolt nálunk vásároltad.

Játékok

Játékokra akkor tudjuk a 12 hónapos garanciát vállalni, ha az nem karcos, nincs összefogdosva, meggörbítve, megtörve, eltörve stb. Vagyis, ha a hiba magában a szoftverben van, nem pedig a szakszerűtlen használat miatt élvezhetetlen.

Szavatossági jogok, jótállás

Garanciaidő

Új gépek esetén: 12 hónap
Microsoft gépek esetén 12 + 12 hónap
12 hónap teljes körű garancia
12 hónap adatlapi garancia
Új kiegészítők esetén: 6 hónap
Új szoftverek esetén: 12 hónap
Használt termékek esetén típustól függetlenül 1 hónap
Szervizgarancia: lásd a szervizoldalon az egyes javítási feladatoknál

Kellékszavatosság

Üzletünk hibás teljesítése esetén a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint kellékszavatossági igényt (a termék már annak átvételekor hibás volt, csak se te, se mi nem tudtunk róla) érvényesíthetsz velünk szemben. Ennek keretében kérhetsz: kijavítást vagy kicserélést (kivéve, ha az ezek közül az általad választott igény teljesítése lehetetlen vagy aránytalan többletköltséggel járna). Ha ezeket nem kérted/nem kérhetted, úgy igényelhetsz árleszállítást, illetve a hibát mi magunk is kijavíthatjuk. Ha mindezen opciók közül egy sem vezet eredményre, végső esetben elállhatsz a vásárlástól. 
Választott kellékszavatossági jogod helyett egy másikra is áttérhetsz, az áttérés költségét azonban Te vagy köteles viselni (kivéve, ha miattunk kellett másikat választanod).

A hibát köteles vagy annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni velünk. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogaid már semmiképpen sem érvényesítheted. Használt termék esetén ez a határidő egy hónap. 

A termék átvételétől (teljesítés) számított hat hónapon belül kellékszavatossági igényed érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele. Hat hónap eltelte után azonban már Te vagy köteles bizonyítani, hogy az általad felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Termékhiba esetén választhatsz, hogy a fenti kellékszavatossági igényeidet nálunk kívánod-e érvényesíteni, avagy közvetlen a gyártót, forgalmazót keresed meg (termékszavatosság). Termékszavatossági jogoddal kérheted a hibás termék (vagy minőségi hibás, vagy nem felel meg a leírásban adott tulajdonságoknak) kijavítását vagy kicserélését. Igényed a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheted. E határidő elmulasztása jogvesztő. A termék hibáját neked kell bizonyítanod.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.