MPL csomagküldés

-Magyar postával történő szállítás:

 

A csomagok nyomon követhetőek a posta.hu oldalon. Itt a címirat azonosítót (RAG szám)  kell megadnia a kísérőokirat-szám mezőben, amit a rendszerünk a csomagod feladásakor automatikus e-maileben megküld az általad megadott címre.

Az MPL ügyfélszolgálata a 06 1/333-7777 telefonszámon érhető el.

Az ország legkiterjedtebb hálózata áll rendelkezésedre. Válassz egy postát vagy egy MOL kutat, amely útba esik Neked! A küldemény felvételét összekötheted más postai ügyek intézésével. Nem kell otthon várakoznod, vagy mást megkérni a csomag átvételére. A legtöbb MOL PostaPont napi 24 órában nyitva tart, így munka előtt vagy munka után is elhozhatod a csomagot.

 

4 kézbesítési mód közül választhatsz:

– MPL Házhoz szállítás

– Coop üzlet

–  PostaPont

– MOL PostaPont

  1.  MPL házhoz szállítás 

Kézbesítés a Magyar Postával

Ezzel a szállítási móddal az országban bárhová el tudjuk juttatni a csomagodat, hiszen a posta kézbesítője közvetlenül a Te kezedbe fogja adni, amit átvételkor aláírásoddal kell igazolnod. A kézbesítés munkanapokon 8.00-17.00 között történik.

Mi történik ha nem tartózkodsz éppen otthon?

Az MPL a küldeményt 2 alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Amennyiben az első kézbesítés nem sikerül a kézbesítő egy értesítőt fog hagyni a postaládádban a kézbesítés megkísérléséről. A második kézbesítés idejéről az MPL telefonon egyeztet veled. Ha nem tud veled kapcsolatba kerülni, akkor a következő munkanapon megkísérli ismét a kézbesítést. Ha ez is sikertelen, akkor a kézbesítő értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postát és őrzési időt (5 munkanap), ahol és ameddig át tudod venni a küldeményt.

Amennyiben az utánvételes csomagot a megrendelő nem veszi át és a posta visszaküldi címünkre, úgy a csomagot már csak banki átutalás megfizetését követően tudjuk ismételten postára adni.

  1.  Csomagfelvétel PostaPonton, MOL PostaPonton, Coop üzletben 

Miért érdemes MOL kútra rendelned?

  • Mert a legtöbb MOL benzinkúton található PostaPonton éjjel-nappal, a nap 24 órájában átveheted a csomagod.
  • SMS-ben vagy e-mailben értesítenek a küldemény érkezéséről.
  • Csomagodhoz a webáruház 5 munkanapos őrzési időt választ, ez időn belül bármikor átvehető.
  • A kijelölt kutak általában a település centrumában találhatók, így könnyen megközelíthetőek.
  • A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.
  • A MOL PostaPontokon bankkártyával is fizethetsz.


Miért érdemes postára, Coop üzletbe rendelned?

  • Mert országosan közel 3000 helyen, így akár a legtávolabbi településen is átveheted a csomagod. Válassz egy postát vagy Coop üzletet, amelyik útba esik!
  • SMS-ben vagy e-mailben értesítenek a küldemény érkezéséről.
  • Csomagodhoz a webáruház 5 munkanapos őrzési időt választ, ez időn belül az adott posta, Coop üzlet nyitvatartási idejében bármikor átvehető a rendelés.
  • A csomagod felvételét összekötheted más postai ügyeid intézésével vagy a bevásárlással.
  • Nem kell otthon várakoznod vagy mást megkérned a csomag átvételére.

A csomag átvételéhez szükséged lesz a csomag érkezését jelző SMS-ben vagy e-mailben kapott kódra és a telefonszámodra.

A csomag átvételéhez kérjük, vidd magaddal személyi igazolványodat vagy más személyazonosító okiratot. Amennyiben cégnévre szól a számla, céges dokumentum bemutatása szükséges!

A megrendelésnél a “PostaPont; MOL benzinkút; Coop üzlet” szállítási módot válaszd! A fizetési mód kiválasztása után a “Rendelés folytatása” gombra kattintva irányítószámod beírásával választhatsz a Posta / MOL Pontok /Coop üzletek listájából.

Kiegészítő- és többletszolgáltatások:

  • 10 kg feletti csomag esetén a szállítási díj többletköltséget von maga után, ami súlytól függ.
  • Szombati kézbesítés: a Díjtáblázaton felül + 1.000 Ft költséget jelent.

Küldeményekre vonatkozó korlátozások:

  • PostaPontra küldött csomag tömege max. 30 kg
  • MOL PostaPontra, Coop üzletbe küldött csomag tömege max. 20 kg

 

Átvevőhelyek az országban: (A Csomagautomata mellett vedd ki a pipát!)

https://www.postapont.hu/webshopoknak/segedanyagok/

A Gyöngyös,- és környéki megrendeléseket ingyen házhoz szállítjuk, amennyiben így kéred. A rendeléseket a felsorolt munkanapokon 15 óráig dolgozzuk fel, majd 1-2 munkanapon belül házhoz szállítjuk. A megrendelés során a kézbesítendő címen kívül feltétlenül add meg a telefonszámodat is, hogy a kiszállítás várható időpontját leegyeztethessük. Akkor, ha nem találunk a megadott címen, egy általunk aláírt és lebélyegzett értesítőt hagyunk. Ez után a csomagodat személyesen a Dts Üzletházban tudod átvenni (cím: 3200, Gyöngyös, Zöldfa út 17.), melyet még 2 munkanapig tárolunk. A fenti leírás csak a készleten lévő termékeinkre vonatkozik.

Néhány Jótanács!

A kézbesítés munkaidőben történik, a Magyar Posta postása viszi, ezért szállítási címként célszerű pontos, napközbeni címet megadni. Amennyiben munkahelyi címet adsz meg, kérjük, figyelj, hogy a saját neved mellett a céged nevét is add meg, illetve nagyobb cégeknél a recepciót vagy postázással foglalkozó kollégádat értesítsd, hogy küldeményt vársz! 

Ha a kézbesítő (postás) nem talál senkit a címen, értesítést hagy. Ez gyakran elveszik vagy elkeveredik, mert pl. a postaláda nem zárható, vagy sok reklámanyagot dobtak bele te meg az értesítőt azokkal együtt dobod ki, stb.

Ha küldeményt vársz, mindig figyelmesen vizsgáld meg a postaládát, van-e benne értesítés! Figyeld az e-mail címedet is, mert itt folyamatos tájékoztatást küldünk a küldeménnyel kapcsolatosan! Az általunk megküldött RAG szám alapján a Posta nyomonkövetési oldalán Te is követheted a csomagod jelenlegi helyzetét.

Az átvételekor feltétlenül ellenőrizd le a szállító jelenlétében a csomag állapotát és tartalmát. A vitás kérdések egyetlen lehetséges rendezési módja a jegyzőkönyv! Amennyiben a csomag átvételekor, azon előzetes felnyitás, vagy rongálás, rongálódás nyomai láthatóak, kérjük, ne vedd azt át! Töltsétek ki a szállító nyomtatványát, és pontosan, világosan jelöld meg az okozott károkat, majd a nyomtatványt dátummal és aláírással is lásd el. Az egyik példánya legyen meg nálad! Amennyiben fenntartások nélkül, vagy nem személyesen veszed át a csomagot és valami nincs rendben, kérjük, hogy azonnal vedd fel a kapcsolatot velünk és jelezd a csomagban okozott károkat telefonon, vagy e-mailben!